Νέα ψηφιακή πλατφόρμα Dashboard–myEFKA – Ασφαλιστικό ιστορικό και υπηρεσίες με μεγαλύτερη ευκολία – Τι αφορά τους συνταξιούχους

Ο ΕΦΚΑ ανακοίνωσε τη λειτουργία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας Dashboard – myEFKA, η οποία συγκεντρώνει σε ένα ενιαίο, ασφαλές και εύχρηστο περιβάλλον όλες τις βασικές υπηρεσίες που χρειάζονται οι ασφαλισμένοι.

Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται μέσω του ιστότοπου efka.gov.gr (àmyEFKA), με χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και επιβεβαίωση με κωδικό One Time Password (OTP). Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ), ώστε να διασφαλίζεται η ορθή και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Για όσους συνταξιούχους δεν έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή τους, η διαδικασία μπορεί να γίνει εύκολα μέσω των ΚΕΠ.

 

Τι σημαίνει για τους συνταξιούχους

Η νέα υπηρεσία έρχεται  προσφέρει σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες στους ασφαλισμένους και ειδικότερα δίνει τη δυνατότητα στους συνταξιούχους για:

  • Άμεση πρόσβαση στα ενημερωτικά σημειώματα συντάξεων, τα οποία μπορούν να εκδίδουν και να εκτυπώνουν κάθε μήνα.

  • Ενημέρωση για ποσοστά και στοιχεία αναπηρίας, με επίσημη καταγραφή της πάθησης όπου αυτό απαιτείται.

  • Αυτόματη ενημέρωση προσωπικών στοιχείων (π.χ. τραπεζικός λογαριασμός), χωρίς επιπλέον γραφειοκρατία ή βεβαιώσεις από τράπεζες.

  • Παρακολούθηση αιτήσεων και αιτημάτων σε πραγματικό χρόνο.

  • Έκδοση και εκτύπωση πιστοποιητικών ασφαλιστικής ενημερότητας άμεσα, χωρίς καθυστέρηση.

  • Υποβολή αιτήσεων για παροχές ή τροποποιήσεις στοιχείων, με απλουστευμένες διαδικασίες.

  • Πρόσβαση στην πλήρη ασφαλιστική ιστορία και σε όλα τα ένσημα, ώστε να υπάρχει σαφής εικόνα για το παρελθόν και το παρόν της ασφαλιστικής διαδρομής.

 

Παράλληλα, ανακοινώθηκε και η εφαρμογή myEFKA mobile που είναι ήδη διαθέσιμη σε App Store και Google Play. Μέσω της εφαρμογής, οι συνταξιούχοι μπορούν να έχουν τις ίδιες δυνατότητες του Dashboard στο κινητό ή το tablet τους.

Η πλατφόρμα Dashboard αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής ψηφιακού εκσυγχρονισμού του e-ΕΦΚΑ με στόχο τη μεγαλύτερη διαφάνεια, τη λιγότερη γραφειοκρατία και την ταχύτερη εξυπηρέτηση για τους ασφαλισμένους.