ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για τους αποχωρήσαντες μέχρι 31.12.13 συνταξιούχους συναδέλφους που καλύπτονται από το ομαδικό ασφαλιστήριο της τράπεζας  

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,

Όπως γνωρίζετε, οι συνταξιούχοι συνάδελφοι που αποχώρησαν μέχρι 31.12.13 συνεχίζουν να καλύπτονται από το ομαδικό ασφαλιστήριο της τράπεζας με την ασφαλιστική GENERALI (πρώην AXA). 

Είμαστε βεβαίως πάντα στη διάθεση των συναδέλφων που τους αφορά για να τους βοηθήσουμε σε ό,τι σχετικό χρειαστούν, αλλά υπενθυμίζουμε ορισμένα βασικά σημεία του ασφαλιστηρίου:

· Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε ιδιωτικό νοσηλευτικό ίδρυμα της χώρας και εν συνεχεία να λάβετε την αποζημίωσή σας

· Το πρόγραμμα είναι απολογιστικό – Δηλαδή, σε καμία περίπτωση δεν καταβάλλει τη δαπάνη απ’ ευθείας η ασφαλιστική στο νοσηλευτικό ίδρυμα

· Βασική προϋπόθεση για να δικαιούστε αποζημίωση είναι η είσοδός στο νοσηλευτικό ίδρυμα να γίνει με ΕΟΠΥΥ

· Για να μπορέσετε να πάρετε την αποζημίωσή σας θα πρέπει να αποστείλετε ταχυδρομικά τα ανάλογα τιμολόγια και απαιτούμενα δικαιολογητικά και θα εξοφληθείτε προσωπικά στο λογαριασμούς σας με το 80% της δαπάνης (με ετήσιο ανώτατο πλαφόν 10.000 ευρώ)

· Τα δικαιολογητικά αποστέλλονται στη διεύθυνση Λεωφόρος Συγγρού & Λαγουμιτζή 40, 11745 Αθήνα

· Την αίτηση αποζημίωσης μπορείτε να τη βρείτε πατώντας εδώ (ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ) – Σε περίπτωση που έχετε πρόβλημα να κατεβάσετε την αίτηση, θα επικοινωνήσετε με τις γραμματείες των Συλλόγων μας προκειμένου να σας την αποστείλουν

· Οι συνάδελφοι βεβαίως μπορούν να πάρουν αποζημίωση και σε περίπτωση εισόδου τους σε δημόσιο νοσηλευτικό ίδρυμα. Σε αυτήν την περίπτωση αποστέλλετε το εισιτήριο (στο οποίο αναγράφεται τι χρειάστηκε να κάνετε κατά την παραμονή σας στο νοσηλευτικό ίδρυμα, π.χ. επέμβαση) και η ασφαλιστική καθορίζει το ύψος της αποζημίωσης. Επιπλέον, αν έχετε και διάφορες σχετικές αποδείξεις (π.χ. από προσωπική νοσοκόμα), τις αποστέλλετε επίσης και λαμβάνετε πίσω το 80% της δαπάνης. 

Δυστυχώς επειδή έχει παρατηρηθεί ότι οι υπεύθυνοι της ασφαλιστικής δεν απαντούν στα τηλέφωνα, σε περίπτωση που επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους, μπορείτε να τους στείλετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση customer@generali.gr ή σε περίπτωση αδυναμίας σας να το κάνετε αυτό, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Σύλλογό μας προκειμένου να μεσολαβήσουμε.

 

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,

Σε κάθε περίπτωση, οι Σύλλογοί μας είναι στη διάθεσή σας για περαιτέρω διευκρινίσεις. Επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να σας βοηθήσουμε και να σας λύσουμε οποιαδήποτε απορία σχετικά με το ομαδικό ασφαλιστήριο της τράπεζας.